sjuker efter siesta

aaah vad ska jag säga egentligen? jag är fortfarande rejält sjuk :(!
Idag kl 11.00 så drog jag ner till stan med mikki eller ska jag säga skolan för att lämna engelska boken :) vi hade det nice, gick en rejäl fin runda och snackade skit ni vet, som tjejer gör.
Efter de kom jag hem, tror ni inte min mamma köpt massa bullar och sötsaker till oss alla då? hon tjatar på att jag är tjock och sen går hon och köper massa skitmat hem! HAHAH värt att skratta för, det är för roligt.
men nu, cirka för en timme sen fick jag en attack,
pang bom ont i huvudet, riktigt dunkar av smärta och illamående.
beror det på att jag inte har ätit så mycket idag eller att jag fortfarande har mycket bacieller i kroppen?
duunooo, men vill inte ha det längre, nu är sommaren här så låt mig vara frisk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0