träning

idag har jag ätit stekt ägg-röra, 2 matskedar keso och en tugga från en bulle!
WOHHHOOOO, sen har jag tränat och förbrännt en del och som en fin avslut på hela träningen gick jag och duscha och stekte mig i brännande hetta i bastun!
så jävla fräscht egentligen.
Mycket bättre att duscha på plats istället för att cykla hela vägen hem i sina stinkande kläder, plus så ser alla snygga studentkillar dej? vem vill möta på de när man ser ut som ett russin?:)
nejnej, nu sitter jag hemma och spelar sims och unnar mig att dricka vatten hela tiden.

känner mig redo till att kämpa denna gången

Kommentarer
Postat av: Yennifer

De kommer gå bra :D bara att kämpa! jag måste sätta igång jag med fan!

2009-06-19 @ 11:47:53
URL: http://mylittlepistol.blogg.se/
Postat av: Anonym

dagsssss att uppdatera? :)

2010-03-01 @ 20:36:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0