why?

jag måste erkänna att jag känner pressen på att bli smal, att allt media/allmänheter/killar/ min egen pappa trycker mig med mitt utseende,
- akta glassen, se upp med röven!

jo jag vet?, men låt mig leva. Jag tror att vi tjejer hade mått bättre & haft större självförtroende, självkänsla om dessa kommentarer inte hade existerat, det är mycket av de motsatta könet som tvingar oss på med detta idealet.
seriöst tänk på det. Jag orkar inte med det, jag hade nog inte överhuvudtaget brytt mig om min vikt om inte detta idealet fanns. Förr i tiden var det snyggt med former, kurver, tjejer som hade höfter ansågs som de riktiga kvinnorna. Att det var så man verkligen skulle se ut. But not today

and I hate it so badly.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0